Παράδοση και επιστροφή

Παράδοση και επιστροφή

ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Ο courier μας είναι η Packeta. Σε περίπτωση μη παράδοσης, ο courier αφήνει ειδοποίηση και επιστρέφει την επόμενη εργάσιμη.

Η παράδοση αναμένεται έως και 10 ημέρες. Εάν επιλέξετε την επιλογή “γρήγορη παράδοση” στο τέλος της παραγγελίας, θα παραδώσουμε την παραγγελία σας σε συντομότερο χρόνο (δείτε πρόσθετη περιγραφή στο τέλος της παραγγελίας)

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ

Ενημερώστε μας εντός 14 ημερών από την αγορά ότι δεν θέλετε να αγοραστεί το προϊόν και εντός των επόμενων 14 ημερών θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε άθικτο, στην αρχική του συσκευασία με τις ετικέτες του και το τιμολόγιο. Εντός 14 ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης, είτε θα ανταλλάξουμε το προϊόν είτε θα σας επιστρέψουμε την τιμή αγοράς. Το μόνο κόστος που επιβαρύνεστε είναι το κόστος επιστροφής των εμπορευμάτων – τα ταχυδρομικά έξοδα από εσάς σε εμάς. Σε περίπτωση ανταλλαγής αγαθών, θα πληρώσετε και τα έξοδα επιστροφής των εμπορευμάτων – τα ταχυδρομικά τέλη από εμάς σε εσάς.

Εάν θέλετε να καταγγείλετε τη σύμβαση, πρέπει να μας ενημερώσετε εγγράφως στη διεύθυνση e-mail info@funavocado.gr εντός 14 ημερών από την παράδοση και να μας στείλετε πίσω στο ELEN d.o.o., Podgorje 31 A, 9253 Apače, Σλοβενία.

Κατά την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να αναφέρετε επίσης τον λογαριασμό συναλλαγής και το όνομα της τράπεζας στην οποία θα επιστρέψουμε τα χρήματα. Σε περίπτωση ζημιάς κατά τη μεταφορά, θα πρέπει να το αναφέρετε αυτό ρητά. Στο μέλλον, μπορείτε να μας δώσετε έναν λόγο αντικατάστασης ή επιστροφής χρημάτων για την παροχή επιτυχημένων υπηρεσιών.

Προσφέρουμε επίσης στους πελάτες μας μια ψηφιακή φόρμα για υπαναχώρηση από τη σύμβαση.

Συμπληρώστε την παρακάτω φόρμα και κανονίστε την υπαναχώρηση από τη σύμβαση με γρήγορο και εύκολο τρόπο. Οδηγίες για τη συμπλήρωση της φόρμας βρίσκονται παρακάτω.

αν δεν μπορείτε να βρείτε την παραγγελία στην πρώτη φόρμα, δοκιμάστε εδώ:

Χρειάζεστε βοήθεια για τη συμπλήρωση της φόρμας παραπόνων;

1. Εισαγάγετε τον αριθμό παραγγελίας, τον οποίο μπορείτε να βρείτε στην απόδειξη, που λάβατε στο e-mail σας. Ο αριθμός παραγγελίας ξεκινά με GR-GR-

2. Εισαγάγετε τη διεύθυνση email Ή τον αριθμό τηλεφώνου που χρησιμοποιήσατε κατά την παραγγελία.

3. Στο επόμενο βήμα, επιλέξτε μία από τις επιλογές (επιστροφή του προϊόντος, αντικατάσταση του προϊόντος ή παράπονο για το προϊόν).

4. Συμπληρώστε τα απαιτούμενα πεδία και υποβάλετε τη φόρμα.

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ!

Εάν πληρώσατε το προϊόν με αντικαταβολή, χρειαζόμαστε το IBAN σας στο οποίο θα μεταφέρουμε την τιμή αγοράς. Σε περίπτωση πληρωμής με κάρτα ή PayPal, θα επιστρέψουμε τα χρήματα στον τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσαμε.

Ο αριθμός λογαριασμού (IBAN) ξεκινά με GR και βρίσκεται στο μπροστινό ή πίσω μέρος του βιβλιαρίου σας (ανάλογα με την τράπεζα σας).

Εάν χρειάζεστε βοήθεια, επικοινωνήστε μαζί μας στο info@funavocado.gr.