Εμπορικοί όροι

ΕΜΠΟΡΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Η διαχείριση της Malaja Greece γίνεται από την ELEN d.o.o., Slomškova ulica 25, 9000 Murska Sobota, Slovenia, e-mail: info@funlama.gr. Ως επισκέπτης του ιστότοπού μας, παρακαλούμε να συμμορφωθείτε με όλους τους όρους που αναφέρονται παρακάτω. Με την εξέταση ή τη χρήση αυτού του ιστότοπου, ο χρήστης αναγνωρίζει ότι έχει διαβάσει αυτούς τους όρους, τους κατανοεί, τους εγκρίνει και τους αποδέχεται στο σύνολό τους.

Οι Γενικοί Όροι αφορούν τη λειτουργία της Malaja Greece, τα δικαιώματα του χρήστη και την εμπορική σχέση μεταξύ προμηθευτή και αγοραστή. Οι γενικοί όροι του ηλεκτρονικού καταστήματος έχουν καταρτιστεί σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου περί προστασίας των καταναλωτών της Δημοκρατίας της Σλοβενίας (ZVPot), του νόμου περί προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα της Δημοκρατίας της Σλοβενίας (ZVOP-1), του κανονισμού της ΕΕ για προστασία Νόμος περί προστασίας δεδομένων (GDPR) και ο νόμος περί ηλεκτρονικών επικοινωνιών της Δημοκρατίας της Σλοβενίας (ZEKom-1).

ΠΛΗΡΩΜΕΣ

Το εικονικό μας κατάστημα επιτρέπει τους ακόλουθους τρόπους πληρωμής:

– πληρωμή με Paypal (+0,00€)
– πληρωμή κατά την παράδοση (+1,99€)
– πληρωμή με πιστωτική κάρτα (Eurocard/Mastercard, Visa, Discover, American Express) (+0,00€)

Το κόστος αποστολής είναι 3,99€. Παραδίδουμε τα αγορασμένα προϊόντα μόνο στην Ελλάδα.

ΤΙΜΕΣ

I prezzi degli articoli riportati nel nostro negozio virtuale includono già il 24% di IVA per gli altri prodotti. I costi di spedizione sono riportati nella relativa sezione.

CODICE DI PROMOZIONE

Οι τιμές των ειδών που εμφανίζονται στο εικονικό μας κατάστημα περιλαμβάνουν ήδη ΦΠΑ 24% για άλλα προϊόντα. Τα έξοδα αποστολής φαίνονται στη σχετική ενότητα.


Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω έναν κωδικό προσφοράς;

Ο κωδικός προσφοράς είναι η λέξη για την οποία έχετε πρόσβαση στο βήμα 1 της ηλεκτρονικής σας αγοράς: καλάθι. Η έκπτωση ή το όφελος θα ληφθούν υπόψη αμέσως μετά.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΝΕΑ

Ο χρήστης συμφωνεί να ενημερώνεται περιοδικά για τα νέα στον ιστότοπο, τα νέα της προσφοράς και τις προσφορές κατά την εγγραφή του στο newsletter. Ο πάροχος δεσμεύεται να μην κάνει κακή χρήση ή διαβίβαση της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του χρήστη σε τρίτους με κανέναν τρόπο. Ο χρήστης μπορεί να διαγραφεί από τη λήψη ενημερωτικών δελτίων ανά πάσα στιγμή.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

1. Ο πελάτης μπορεί να παραγγείλει τα προϊόντα που επιθυμεί μέσω email ή αγοράζοντας τα από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Ο αγοραστής επιλέγει το προϊόν που επιθυμεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα και επιβεβαιώνει την ποσότητα κάνοντας κλικ στο κουμπί «Προσθήκη στο καλάθι».
2. Πριν από την αγορά, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να ελέγξει την παραγγελία και να εισάγει διορθώσεις σχετικά με τα επιλεγμένα προϊόντα και την ποσότητα των επιλεγμένων προϊόντων.

Ο πλειοδότης προετοιμάζει τα εμπορεύματα εντός του συμφωνημένου χρόνου, τα αποστέλλει και ενημερώνει τον αγοραστή με e-mail.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ

Ενημερώστε μας εντός 14 ημερών από την αγορά ότι δεν θέλετε να αγοραστεί το προϊόν και εντός των επόμενων 30 ημερών θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε άθικτο στην αρχική του συσκευασία με ετικέτες και τιμολόγιο. Εντός 14 ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης, θα αντικαταστήσουμε ή θα επιστρέψουμε την τιμή αγοράς χωρίς ερωτήσεις ή ανησυχίες. Το μόνο κόστος που επιβαρύνεστε είναι το κόστος επιστροφής των εμπορευμάτων – ταχυδρομικά έξοδα από εσάς σε εμάς. Σε περίπτωση ανταλλαγής αγαθών, θα πληρώσετε και τα έξοδα επιστροφής των εμπορευμάτων – ταχυδρομικά τέλη από εμάς σε εσάς.

Παράδοση και επιστροφή

ΕΓΓΥΗΣΗ

Εάν οι πληροφορίες εγγύησης δεν είναι διαθέσιμες, το προϊόν δεν είναι εγγυημένο ή οι πληροφορίες είναι προς το παρόν άγνωστες. Στην τελευταία περίπτωση, ο αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει με τον προμηθευτή που θα παράσχει ενημερωμένες πληροφορίες.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ

Πότε ένα προϊόν είναι ελαττωματικό; Όταν:

– το αντικείμενο δεν έχει χαρακτηριστικά που επιτρέπουν την κανονική χρήση
– ένα είδος που δεν ταιριάζει με το μοντέλο παραδίδεται στον αγοραστή, εκτός μόνο από τα μοντέλα που εμφανίζονται για ειδοποίηση.

L’acquirente può rivendicare i propri diritti in merito ad un errore materiale se ci informa dell’errore entro due mesi dalla consegna. Il corrispondente camuffamento descrittivo in dettaglio l’errore nella segnalazione e messaggio perimetrale della query. Acquisire la notifica dell’errore della persona, dopo di che è teso e invita una conferma di ricezione, quando invoca la trattativa in cui è stato acquisito l’oggetto o l’agente locale con il quale è stata raggiunta la conclusione.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Ο courier μας είναι η Packeta. Σε περίπτωση μη παράδοσης, ο courier αφήνει ειδοποίηση και επιστρέφει την επόμενη εργάσιμη.

Η παράδοση αναμένεται έως και 10 ημέρες μετά την παραγγελία. Εάν επιλέξετε την επιλογή “γρήγορη παράδοση” στο τέλος της παραγγελίας, θα παραδώσουμε την παραγγελία σας σε συντομότερο χρόνο (δείτε πρόσθετη περιγραφή στο τέλος της παραγγελίας)

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Πολιτική Απορρήτου

ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ

Ο προμηθευτής συμμορφώνεται με την ισχύουσα νομοθεσία για την προστασία των καταναλωτών. Ο Πλειοδότης θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να εκπληρώσει την υποχρέωσή του να δημιουργήσει ένα αποτελεσματικό σύστημα διαχείρισης παραπόνων και να ορίσει ένα άτομο με το οποίο, σε περίπτωση δυσκολίας, ο Αγοραστής μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή μέσω e-mail. Η καταγγελία αποστέλλεται μέσω e-mail info@funlama.gr. Η διαδικασία για τον χειρισμό μιας καταγγελίας είναι εμπιστευτική.

Ο προμηθευτής γνωρίζει ότι βασικό χαρακτηριστικό μιας καταναλωτικής διαφοράς, τουλάχιστον όσον αφορά τη δικαστική διευθέτηση, είναι η δυσανάλογη αξία της με την οικονομική αξία της καταγγελίας και το κόστος που σχετίζεται με την επίλυση της διαφοράς. Αυτό αποτελεί επίσης σημαντικό εμπόδιο για τον καταναλωτή από το να προσφύγει σε μια διαφορά στο δικαστήριο. Ως εκ τούτου, ο προμηθευτής πρέπει να κάνει ό,τι είναι δυνατό για να επιλύσει τυχόν διαφορές με αμοιβαία συμφωνία.